veel gestelde vragen

 

1. Ik zoek een bepaalde stof maar vind die niet online... 
Stof die niet online staat, is niet beschikbaar en kan niet worden besteld, noch gereserveerd, van stoffen die terugkomen is het moeilijk om daar een specifieke datum voor te geven.  Staat er naast een product dat je wil bestellen geen bestelknop, dan is dit product (tijdelijk) niet op voorraad.


2. Hoeveel stof heb ik nodig voor...
een (A-lijn) damesrok: bij stof van 150 cm breed heb je 1 keer de hoogte van de rok nodig en een tailleband, dat geeft 70 cm stof. Bij stof van 110 cm breed heb je twee keer deze hoeveelheid nodig, dus 140 cm stof.
een kinderrokje: één keer de hoogte van het rokje en wat extra voor de tailleband.
een jurk: hangt af van de breedte van het rokdeel, de lengte, de mouwen, kraag,...
voor alle kledingstukken geldt eigenlijk altijd: teken je patroon en leg het open, meet dan na hoeveel je precies nodig hebt.


3. Heb je een patroon voor.../waar kan ik een patroon vinden voor...?
Alle patronen die op voorraad zijn staan online; Op het internet is een schat aan (gratis) patronen te vinden. Google er op los en je vindt zeker wat je zoekt.

 

4. Hebben jullie canvas, tricot, stof met kikkers,...

Probeer de zoekfunctie op deze site eens. Je vindt zeker wat je zoekt. Zokan je zoeken op kleur, op soort stof, maar ook op bijvoorbeeld "dieren", "bloemen", "auto's",... Of stof voor "jongens" bijvoorbeeld.


5. Geven jullie ook workshops? Waar kan ik les volgen?
Wij geven geen lessen of workshops. In elke gemeente zijn naailessen te vinden in volwassenonderwijs, sommige steden hebben naaicafés of naaiclubs. Google helpt je aardig op weg in je zoektocht daarnaar. Woon je in de buurt van Beringen is dit misschien iets voor jou Mie Katoentjes.


6. Hoe moet ik bestellen?
Naast elk product staat een bestelknop. Door op die knop te drukken kan je bestellen. Producten zonder bestelknop zijn uitgeput en kunnen dus niet besteld worden. Gelieve geen bestellingen te plaatsen via mail, telefoon of Facebook.

 

7. Waar vul ik de code van mijn waardebon en/of kortingsbon in?

Voor je afrekent ga je naar je winkelmadje door op de knop"winkelmand" te klikken, daar kan je de code ingeven. Let erop dat je de code net zo ingeeft als ze op je bon vermeld staat. Voeg geen extra spaties toe. Verschillende codes zijn met elkaar te combineren.

 

8. Ik wil graag eens langskomen om stoffen te bekijken. Kan dat?

Neem contact met ons op via het contactformulier.

 

9.Ik heb een BTW-nummer, maar het wordt niet geaccepteerd. Hoe moet ik het invullen?

Een BTW-nummer dient te worden voorafgegaan door de landcode, gevolgde door alle cijfers (en eventueel letters) van het BTW-nummer. Geen spaties of punten toevoegen. Dit is het BTW-nummer van Vermiljoenshop op de correcte manier weergegeven: BE0543561472

 

10. Kan ik een bestelling ook afhalen?

Dat kan, neem contact met ons op via het contactformulier.